Information gällande ny uppdatering av hemsidan

3/1 2017 släpptes en ny version av hemsidan och även FMS

FMS (samt övriga system, dvs ej hemsida):
Uppstår frågeställningar eller får du problem med FMS så vänder du dig till din fördelnings översekreterare och meddelar honom vad som är problemet. Du kan även skicka ett supportmail för att ditt ärende skall förmedlas till rätt instans. Support för FMS

Hemsida (generellt): Har du bekymmer med inloggning, handhavande, behöver tillfälliga rättigheter eller vill anmäla ett fel (tekniskt eller felaktiga länkar) så meddelar du detta till supporten via följande mailadress: support@frimurarorden.se

Nytt

I den nya versionen har följande funktioner implementerats:

  • Ny navigeringsmeny i vänsterkanten
  • Förbättrad matrikel, där du nu även kan redigera dina kontaktuppgifter, se antal möten, se dina adepter, mfl
  • Förbättrad sökfunktion efter enheter, orter, ämbetsmän
  • De som har utökade rättigheter kommer att se att det finns mer och fler möjligheter att nyttja rapporter, sökningar, listor .mm i sitt arbete.
  • Anmälningsfunktion till sammankomster som nu äntligen fungerar.

Sedan så är det ytterligare teknisk funktionalitet som ändrats och som inte syns för den enskilde användaren.

Återigen, skulle det visa sig vara något bekymmer med den nya lanseringen så vänd er till följande adress med er fråga:

Support@frimurarorden.se